Veckan och dess planering!

2014-10-03, 22:27:04 / Kategori: Vardag
Under dessa fem dagar har jag hunnit träna fyra dagar, jobbat två dagar, varit i skolan en dag och pluggat en.
Gäller att planera och prioritera rätt för att hinna med allt roligt man blir erbjuden, allt går om man vill - något som jag är fantastiskt bra på 😁

Blev som sagt två arbetspass denna vecka, chefen från barnmottagningen ringde och ville att jag skulle komma in och jobba igår, ett erbjudande man självklart inte tackar nej till :) Under passet frågade hon om jag skulle kunna jobba dagen efter också. Blev lite små stressad eftersom att jag hade en inlämningsuppgift som skulle vara inne senast kl. 12. Tackade ja ändå eftersom att det är så kul och för att jag visste att så länge jag prioriterar tiden mellan passen rätt så skulle jag hinna lämna in uppgiften i tid och kunna jobba ändå. 

Känns skönt att hunnit med båda så att jag kan fokusera på enbart Gustav i morgon eftersom att det är hans födelsedag 😊 
I morgon kommer hela Gustavs familj hit och kalasar med oss, vi ska också visa dem bilderna från USA vilket kommer bli super kul. 
På kvällen kommer Ella och Kristoffer hit för att fira Gustav och ha en mysig spelkväll. Detta bestämdes över en trevlig middag med dem på restaurang och sedan ett träningspass med dem på gymmet 😁

Känns fantastiskt att enbart ha fina och helt fantastiska människor runt om kring sig ☺️
Har även hittat en super gullig tjej i min klass, Moa, som jag klickade med direkt. En sån där kompis som man direkt kan prata om allt med. Vet inte hur många gånger vi har pratat flera timmar i telefonen, tiden bara rusar iväg, för att sen bestämma att vi lika gärna kan ses direkt i stället för att bara prata i telefonen haha. Verkligen hur söt som helst 😘

Nu dags för proteinshake och ett varmt bad med min fina Gustav efter dagens träningspass som bjöd på två personbästa, trots "pajat" knä. (Vilket är en helt annan och aningen pinsam historia). 
Haha både Moa och min älskade Jossan kommer dö när de hör den historien!!! 💕



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?