Tränings resultat

2014-11-20, 20:56:45 / Kategori: Träning
Träningen går frammåt, inte så lite heller. Bänkpressen har jag på drygt tre månader ökat 15kg, haha så galet mycket egentligen med tanke på att min kroppsvikt enbart ökat med 5kg. Knäböjen har jag ökat 20kg i på tre månader och Biceps med 4kg när det gäller hantlar och 10kg när det gäller stång.
Triceps har jag ökat med ungefär 5kg och även mage har ökats med 5kg trots att jag bara slänger in det någon gång då och då. Ryggen har också blivit starkare, ungefär 10kg där också så man kan väl minst sagt säga att det som tidigare skrivet går frammåt.
Viktuppgången går sådär, som sagt 5kg upp, men jag kämpar och får väl ärligen säga att det blir en hel del skräpmat för att det ska gå uppåt och inte neråt. Det sjuka med detta är dock att mina fina magrutor fortfarande är kvar och inte blivit det minsta mindre synliga än när jag vägde 49kg, snarare tvärt om. Men heeeey, jag klagar inte ;) Sist jag skrev om min träning så nämnde jag också att det fakiskt börjar bli betydligt mer synliga muskler och på det planet har jag också utvecklats en massa, spänner jag mig exempelvis så är axlarna betydligt mycket större och man ser till och med de olika musklerna i axlarna och inte bara en stor. Lite häftigt att se faktiskt :) 
På tal om axlar har jag ökat även där med 6kg, får se om jag kanske kan öka lite till inför nästa pass.
Har även samlat på mig ytterligare en uppsättning med träningskläder, fick ett par nya better bodies tights av Gustav för ungefär en månad sedan och nu har jag också köpt mig en matchande sport bh till dem samt ett nytt träningslinne. Såklart de också från better bodies! Senast idag också kom ett par nya freddy wr up byxor med posten, galet snygga och formar rumpan på ett helt fantastiskt sätt precis som de andra två paren jag har. 

I morgon blir det en sväng till Luleå får att kila in på Acctive och köpa nytt protein, det går åt en hel del av den varan här hemma ;) Allt för musklerna och för resultaten!!
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?